Start | Workshop | Design | Hackathon |
5. 11. 18.00-20.00 | 12. 11. 16.00-20.00? | 19. 11. 18.00-20.00 | 23. 11. 10.00-18.00? |
Vladimír Geršl | Dan Doležel | Jarek Kolář | Petr Benýšek |
plánování, business stránka věci, prototypování, základní design | tvorba Arkanoidu: principy Unity a editoru, fyzika, skriptování, další možnosti | design mechaniky, design dokument, level design, testing | soutěž v asistované tvorbě hry dle zadání |
FB event 1 | FB event 3 | FB event 2 | FB event 4 |
G+ event 1 | G+ event 3 | G+ event 2 | G+ event 4 |
Děkujeme všem 307 příchozím za účast! Pokud jste některou z přednášek nestihli nebo si chcete některou připomenout, podívejte se na ni ze záznamu. Hry, které vznikly na hackathonu, si můžete zahrát online (Tanky, R.I.P., Hrad, Kopáči). Na pokračování GMU se můžete těšit na jaře 2014. Děkujeme za podporu!
Komplex Šumavská - Fakulta informatiky MU
Šumavská 598/15a Brno
Učebna G101
Bývalý hlavní herní designér studia Cauldron, v současnosti spoluzakladatel a CEO indie týmu Fun 2 Robots.
Věří že svými zkušenostmi nabytými v herním vývoji od roku 2001 (a především z několika let úzké spolupráce s gigantem Activision), vnese do současného vývoje nezávislých her řadu dobrých idejí, návyků i postupů a pomůže tak Fun 2 Robots stát se jedním z předních hráčů nastupující nové vlny multiplatformních indie her.
Projdeme si jak postupovat při tvorbě hry od prvotního nápadu, přes základní koncept, sestavení týmu až po efektivní plánování a vedení lidí i projektu ke zdárnému cíli. Herní vývoj má mnohá specifika – přijďte si poslechnout zkušenosti z praxe a aplikujte je poté v dalších hodinách workshopů i závěrečném hackathonu. Přijďte na produkčně-designový úvod, který vás zasvětí do problematiky vývoje her a předá vám některé dobré návyky i podněty k zamyšlení.
Veterán na české herní scéně. Autor první oficiálně vydané české hry Tajemství Oslího ostrova. V současné době herní designér a producent působící v 2K Czech, který se podílel mj. na vývoji her Vietcong či Mafia 2.
Jak postupovat designově na začátku (cíle, mechaniky, metriky, nástroje), formát design dokumentu, kreativita a brainstormy. Jak se do toho opřít v průběhu (level design, iterace) a na konci projektu (focus testy, dokončování, polishování, osekávání), tak abychom úspěšně hru dodělali.
Tvorbě her se věnuje od roku 1998. Ve firmách Illusion Softworks a 2K Czech se jako hlavní programátor podílel na projektech Mafia a Mafia 2. V současné době působí jako nezávislý vývojář projektů pro mobilní platformy.
Elementy Unity 3D engine, práce s Unity editorem, využití fyziky, základy skriptování a další nezbytnosti pro tvorbu her. Přednáška je koncipována nejen pro programátory. Teoretické poznatky budou využity při tvorbě všeobecně známé hry Arkanoid. Finální podobu hry, která se bude tvořit na workshopu si už můžete stáhnout a vyzkoušet.
Před třinácti lety se Petr vynořil z olomouckého programátorského undergroundu, aby se přidal k brněnské herní scéně. Pracoval ve firmách Pterodon, Illusion Softworks/2K Czech a Vatra Games na vývoji her pro PC a herní konzole. Na začátku roku 2012 pověsil konzole na hřebík a s radostí přijal nabídku MADFINGER Games, kde se věnuje vývoji herních projektů pro iOS a Android. Podílel se na tvorbě her Dead Trigger, Shadowgun: DeadZone a Dead Trigger 2, které si získaly srdce milionů hráčů, pozornost médií po celém světě i řadu cenných ocenění.