GAME MAKING UNIVERSITY

od Fakulty informatiky MU a MU Game Studies o.s.

StartWorkshopDesignHackathon
5. 11. 18.00-20.0012. 11. 16.00-20.00?19. 11. 18.00-20.0023. 11. 10.00-18.00?
Vladimír GeršlDan DoleželJarek KolářPetr Benýšek
plánování, business stránka věci, prototypování, základní designtvorba Arkanoidu: principy Unity a editoru, fyzika, skriptování, další možnostidesign mechaniky, design dokument, level design, testingsoutěž v asistované tvorbě hry dle zadání
FB event 1FB event 3FB event 2FB event 4
G+ event 1G+ event 3G+ event 2G+ event 4

Děkujeme všem 307 příchozím za účast! Pokud jste některou z přednášek nestihli nebo si chcete některou připomenout, podívejte se na ni ze záznamu. Hry, které vznikly na hackathonu, si můžete zahrát online (Tanky, R.I.P., Hrad, Kopáči). Na pokračování GMU se můžete těšit na jaře 2014. Děkujeme za podporu!

Venue

Komplex Šumavská - Fakulta informatiky MU
Šumavská 598/15a Brno
Učebna G101

Vladimír Geršl

Vladimír Geršl

Bývalý hlavní herní designér studia Cauldron, v současnosti spoluzakladatel a CEO indie týmu Fun 2 Robots.

Věří že svými zkušenostmi nabytými v herním vývoji od roku 2001 (a především z několika let úzké spolupráce s gigantem Activision), vnese do současného vývoje nezávislých her řadu dobrých idejí, návyků i postupů a pomůže tak Fun 2 Robots stát se jedním z předních hráčů nastupující nové vlny multiplatformních indie her.

Začínáme s herním vývojem – efektivní tým a základy designu

Projdeme si jak postupovat při tvorbě hry od prvotního nápadu, přes základní koncept, sestavení týmu až po efektivní plánování a vedení lidí i projektu ke zdárnému cíli. Herní vývoj má mnohá specifika – přijďte si poslechnout zkušenosti z praxe a aplikujte je poté v dalších hodinách workshopů i závěrečném hackathonu. Přijďte na produkčně-designový úvod, který vás zasvětí do problematiky vývoje her a předá vám některé dobré návyky i podněty k zamyšlení.

Jarek Kolář

Jarek Kolář

Veterán na české herní scéně. Autor první oficiálně vydané české hry Tajemství Oslího ostrova. V současné době herní designér a producent působící v 2K Czech, který se podílel mj. na vývoji her Vietcong či Mafia 2.

Designujeme

Jak postupovat designově na začátku (cíle, mechaniky, metriky, nástroje), formát design dokumentu, kreativita a brainstormy. Jak se do toho opřít v průběhu (level design, iterace) a na konci projektu (focus testy, dokončování, polishování, osekávání), tak abychom úspěšně hru dodělali.

Dan Doležel

Dan Doležel

Tvorbě her se věnuje od roku 1998. Ve firmách Illusion Softworks a 2K Czech se jako hlavní programátor podílel na projektech Mafia a Mafia 2. V současné době působí jako nezávislý vývojář projektů pro mobilní platformy.

Začínáme s Unity 3D

Elementy Unity 3D engine, práce s Unity editorem, využití fyziky, základy skriptování a další nezbytnosti pro tvorbu her. Přednáška je koncipována nejen pro programátory. Teoretické poznatky budou využity při tvorbě všeobecně známé hry Arkanoid. Finální podobu hry, která se bude tvořit na workshopu si už můžete stáhnout a vyzkoušet.

Petr Benýšek

Petr Benýšek

Před třinácti lety se Petr vynořil z olomouckého programátorského undergroundu, aby se přidal k brněnské herní scéně. Pracoval ve firmách Pterodon, Illusion Softworks/2K Czech a Vatra Games na vývoji her pro PC a herní konzole. Na začátku roku 2012 pověsil konzole na hřebík a s radostí přijal nabídku MADFINGER Games, kde se věnuje vývoji herních projektů pro iOS a Android. Podílel se na tvorbě her Dead Trigger, Shadowgun: DeadZone a Dead Trigger 2, které si získaly srdce milionů hráčů, pozornost médií po celém světě i řadu cenných ocenění.