Rychlokurz Kung fu jako z Matrixu se na App Storu nebo torrentech stáhnout ještě nedá. Akce – Digitální hry a vzdělávání [à la pecha kucha] byla první level toho, jak nás, homo sapiens, mohou digitální hry, simulace,gamifikované e-learningy či prostředí učit novým věcem a proč to může být lepší než konvenční formy vzdělávání. Záznam jednotlivých přednášek můžete nalézt ZDE.

324038-1469964-10202685450602164-496701428-n-960x643

Report z akce:

Že se školství nachází v krizi, potvrdí nejspíše každý jedinec, který byl nucen v posledních několika letech projít mlýnkem základních či středních škol. Dokonce i Ondřej Šteffl, ředitel firmy Scio, loni vypíchl absurditu současné situace, kdy lze informace na školní tabuli rychleji a snadněji dohledat na Wikipedii či ke vzdělání použít videoher. Právě edukativní využití her snad nabízí cestu ven. A akce brněnského sdružení MU Game Studies o.s. (dále archaicky ‚MUGS‘) spolu s Institutem veřejných služeb a Wannieck Gallery představila laikům všeho druhu, jak na to.

324174-mugs1-653x367

Je to sice klišé, ale škola (video)hrou stále platí za jedno z nejlepších vyjádření toho, o co jde lidem kolem edukativního využití videoher. Tentýž hřebíček uhodila na hlavičku série rychlopřednášek jménem Digitální hry a vzdělávání [à la pecha kucha], která proběhla 15. listopadu právě v brněnské Wannieck Gallery. Na úvod popisu je třeba přijít s upozorněním– jelikož jsem na události rovněž několik minut trousil moudra, můj report bude dozajista zahalen subjektivním náhledem…

[autor: Petr Poláček – games.cz] pokračování reportu ZDE.

Další report z inflow.cz od Michala Klajbana můžete nalézt ZDE.

Kategorie: Reportáž

Leave a Reply


  • Game Studies (c) 2012–2016
    digitální hry akademicky
    info@gamestudies.cz
    ISSN 1805-9155